2012. január 26., csütörtök

Szünet mentes UPS tápegység - Jelenlegi ára: 1 Ft !

Szünet mentes tápegység eladó a képen látható állapotban.
Akkumulátorok nélkül.
 
Beleraktam két teljesen új akkumulátort és bekapcsoltam. Sípolt és pirosan világított. Amikor jobban szemügyre vettem akkor a képen található hibát találtam. Ez után nem is foglalkoztam vele. Én nem is próbáltam javítani. Gondolom a képen látható hiba javítható.
Az aljáról két gumi láb hiányzik ezért billeg egy kicsit.
Mivel a termék most sem működik tökéletesen ezért
hibásként
hirdetem és természetesen
garancia nincs
a termékre.
Én 2 db 12V 7, 5Ah akkuval próbáltam ki.
Ha bármi kérdésed van írj bátran.
Posta megoldható bár így is elég nehéz akksik nélkül is.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-02-07 14:16
. Szünet mentes UPS tápegység - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos